Saturday, August 29, 2009

Merdeka 2009 untuk saya...

31 August 2009 bermakna saya Merdeka dari jajahan JK-da-CEO dan juga EW-da-GM hahaha kerana pada keesokan harinya, iaitu 1 Sept 2009 saya akan pi lapor diri ke tempat kerja baru, YEY! Berjaya transfer! alhamdulillaaahhhh yg tak terhingga. Nak cmana lagi.....apa nak alhamdulillah dapat, jadi Maiz, jangan lah mensia-siakan peluang ini. Saya berjanji akan kerja sungguh2 kat tempat baru. Hopefully dapat learn new things dengan pantasssszzz and contribute something... which i feel lacking disitu at my old place hmmm Maybe its been too long, 7 years...di tambah pula dengan special interest org atasan terhadap certain 'things/people' heheh frustrated sudah sampai ke tahap maksima :(

Itu work wise...tapi friendship wise...sgt mendukacitakan untuk ditinggalkan. I really love my bos, Kak Min and Kak Ida. I love my friends around me, Zaiton, Syida, Ain, Elly, Apit, Zehan, Kak An (yang kat menara ar..kat Cyber memang dah terpaksa berpisah akibat pindah opis kan huhuhu) Gila close kitorang...hhuhuhu But, I believe our friendship will last sampai bila2...we can always get together2. Cuma I will really miss pegi ofis everyday, sharing crita of what happened yesterday (work and family), bout Mirza camni, camtu....we can share just bout everything! They keep me going... Can't imagine how my work life will be without them nanti hmmm

Doakan yg terbaik untuk saya na? TQ :)

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

gambaq lama ja, yg baru tak sempat amik - tercuti on my supposedly last day! haisshhh

No comments: