Thursday, August 27, 2009

Maiz gets her wish .....


.... the truth is, sampai ke saat dok tulih blog ni pun, I still can't believe this WISH is mine!

Sebulan without car bukan senang rupanya...naik motor saja, but worth the wait :)

Syukur alhamdulillah everything goes well and org kata, kalau dah rezeki kita, insyaAllah Tuhan permudahkan segala urusan kan...

As expected, we finally choose WISH from Mutiara Motors (JB) and seriesly beraloi baloi hehe New FaceLift (NFL) WISH XS Package (November 2005) Pearl White at a very very very harga runtuh price hehe

Pengarah Urusan Mutiara Motors, Mokhtar Ahmad was really a nice guy ;)

Me: En. Mokhtar, kalau tak dapat begambar ngan Juliana Banos, tapi dapat begambar ngan En. Mokhtar pun jadi lah haahaha

* adakah ini penyebab utama dapat diskaun harga KAW KAW punya?! keh keh keh

Tak lah, thanx to Uncle Aziz (& wife Pn. Kalsom)-cabel kuat nih! and Uncle Rashid & Auntie Linda, our special advisor and Juri tetap dalam setiap decision kitorang hahaha



New FaceLift ni lain sket depan dia, Logo tak W and lampu Projector HID fesyen lain sket, bumper + fog lamp pun lain sket


Plate Number? Akan recycle nombor from motor (hadiah pak mentua nih haha) KAJ 5353 - ketegaq, dah beli kat JB tu, nak gak nombor Kedah aih! (FYI, no. rumah kami adalah 53 & plate motor Jimmy juga KCK 5353)


Kesimpulannya, highly recommended la Mutiara Motors ni: http://www.mutiaramotors.com/


6 comments:

Sheyna Othman said...

pewwwitttt! congrats maiz.
nih baru la namanya raya sakan! kereta baru tuu...

each n every pix i can see the happy-glowing eyes on you and jimmy.

besnya besnya!

sitihadiana said...

weeeeeeeeeeeeeeeeeee....!! saaangat cantekkkkk...! ;D aku sukaaa...sessuaii lah dgn hg maiz ;))
mmg raya sakalnn lah taun ni...syiokknyaaa!! (nak jugak keta baruuuuuuuuuu..huhuhuuhu...)

MaizMalik said...

tq sheynaaa..akhirnya misery penantian satu penyeksaan dah berakhir huhu tapi takleh kalahkan glowing gambaq 'beauty' hang kan hahaha

tq nana...tapi aku still rasa seriau, satni org kata aku baru 3 beranak, wat pa keta besaq2..tapi keta bukan utk setahun dua kannn..nanti kalau anak aku bertambah ok la kann..kan kan kan hehehe menyedapkan hati sendri. alah, hang tu nana nak beli keta apa pun buleh aih...tapi mcm jodoh la kan, tak berjumpa lg yg bekenan sungguh2 kottt...keh keh keh

mek said...

Alhamdulillah... Congratulations Maiz!i'm happy for you... xpa, beli keta besaq2 siap2 ...lepaih nie x yah pikiaq dah.. :-)

ninaC said...

sorry aku terlambat baca entry nih.

segakkk keta hang.. warna putih. i like!

Dinas Zafran said...

maiz, umah aku no 66, keta aku, moto laki aku n keta laki aku pun no yang sama...sama la kita...:-)