Wednesday, May 16, 2012
First Semester Exam 2012
Wednesday, May 9, 2012
Exam week..Skadoosh!!!
mama kecut perut...
Planning for Mirza & Misha's birthday party, a joined bday party. Sementara cik Misha tak kisah nak tema apa, kang dah pandai nak Barbie ke, princess ke..sudahh..tobat takleh join ngan abang kan..huhu..So insyaAllah will be on 9 June 2012..This time, Kungfu Panda AWESOME Party!!! yeah!
Friday, April 13, 2012
Mirza is 5 years old
Sunday, April 8, 2012
Company Outing: Horse Riding & BBQ


Beranak Pinak




His pet- CipCip & TamTam is now a proud parents of 3 cute little chicks :)
Imagine how geram Mirza & Misha tgk anak2 ayam yg kiut miut tu, takut depa penyet2 ja sat ni hahaha Alhamdulillah ketiga-tiga anak ayam survive, cuma sedihnya last week (early April), one of the chick kena sambar dengan kucing! huwaaa sedih... so now left with 2 sahaja.
February 2012

Time awal bulan 2, ada cuti berderet-deret, Nuzul Quran + thaipusam, my family & in law (family Jimi) went to Universal Studio Singapore.
Ingatkan Singapore tak cuti, tak ramai la orang kan...tapi tidaakkk, penuh gila. Actually sampai tahap takdak mood, sebab penuh sangat manusia. Nak amik gambar pun tak nampak apa background..penuh manusiaa hehehe
So kesimpulannya, kena pi balik la kan, time no holiday at all hehehe picture akan upload later, takde plak dalam computer ni...
And kesimpulan USS ni, kalau I bandingkan dengan Hongkong Disneyland, macam tak aci la kan, HK Disneyland tanah besar+luas...tapi I think better go to Hongkong Disneyland utk yg ada anak baya anak I ni (2-5 years old). USS sesuai untuk older children, boleh enjoy all rides, coz kat USS limited, kena ikut size ni, tinggi tu +++ And becoz tempat yg kecik, memang penuh sgt rasa manusianya...bayangkan nak tunggu nak naik rides sampai kena Q 2 jam! Surrender lah kan :) And it isss HOT, wajib bawak drinking water byk2.
January 2012



Saturday, December 10, 2011
Strawberry Wonderland :)
Actually I don't go from one tadika to another pun and interview teacher...online research ja and tgk from outside ja. Coz kalau dah tgk from outside pun tak selera..lagikan inside kannn.. :p
There are so many criteria to be consider kan...and to make it short me and jimi choose to follow our heart :)
Yup kata hati....
+ landed property(corner lot)+xtra land tu neatly trim dengan cement&simple landscape+not a francise brand(this is their 4th outlet with one principle only, all in Kajang/Semenyih area)+in Taman Pelangi Semenyih(near rumah)+suasana classes and everything ok, ada aircond, air purfier...tgk program ok, tapi itu kena tunggu dan lihat kan :)
So here is Mirza in his new school uniform:
Strawberry Wonderland :)

Friday, December 2, 2011
Mirza & Misha @ Wedding Maksu
Saturday, November 5, 2011
kenapakahhh...
Friday, October 28, 2011
Chocholate Gift
Saturday, October 1, 2011
30 Y/OLD WRANGLER
Tapi anak punya pasal, sanggup bagi naik untuk anak belajar kayuh beskal besaq.
Mirza's current bike is 12" (tyre) and this Wrangler is 20" (tyre). Nak duduk atas tempat duduk pun tak sampai kaki hehe, kena duduk atas galang. Tapi ntah la Mirza ni...berani plak dia. Mama&Ayah kena start survey for bigger bike for Mirza la niii...

Saturday, September 24, 2011
KL Bird Park 2011
Mirza awal2 dah bercita-cita nak take picture dengan parrot kat atas tangan. Macam cerita RIO tuuu kata dia :) well, dream come true for him...suka sangat dia hehe
At World of Parrot section, pay RM2 utk sebekas kuaci, parrot2 ni suka sgt! kerumun Mirza, sampai tak terhandle HAHA tapi memang puas hati! hah amek ko segerombolan parrot HAHA faveret spot!
burung2 ni pun jinak..puas hati Mirza & Misha dapat tgk live & close up sampai mcm ni...takdak la dok tgk dalam TV - kartun RIO ja kan heheTuesday, September 13, 2011
Anak dara dah pandai kepit handbag








































